דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה בין סקס ואתר תדמית קטלוגי 

מאת    [ 12/08/2009 ]

מילים במאמר: 873   [ נצפה 2789 פעמים ]

מה בין סקס לאתר תדמית קטלוגי

אתר קטלוגי הינו אתר תדמית, המכיל בתוכו גם קטלוג מוצרים. הלקוחות אשר גולשים באתר הקטלוגי זוכים לפגוש, להכיר ולדעת גם את החברה, על מטרותיה, מוצריה ומסריה. בנוסף הם זוכים זוכים להיפגש באופן אינטימי עם כל אחד מהמוצרים שהחברה מייצרת בנפרד.
אתר תדמית - התהליך הבסיסי

אתרי תדמית הם האתרים הנפוצים ברשת. תפקידם לשמש כרטיס ביקור לעסק שלך. לאתר תדמית כמו לאישה (או לגבר) שלוש מטרות שמהוות בעצם תהליך בסיסי:


    •  להימצא ולמצוא - על האתר להימצא ע"י הלקוחות הרלוונטיים שמחפשים את  המוצרים שלכם. מיליארדים רבים של לקוחות פוטנציאלים מחפשים מידי יום ביומו את המוצר שלך או מוצרים דומים. מולם עומדים מיליונים רבים אחרים, שכמוך מנסים למכור את מוצריהם. בשביל למצוא אישה (או גבר) אנחנו הולכים לים או לפאב. באינטרנט, על-מנת למצוא את החברה שלך, ואת מוצריה אנחנו נכנסים למנועי החיפוש השונים. מנועים אלו מנהלים את הגישה למליוני האתרים שמנסים להגיע אלינו. למילת חיפוש דלתות נמצאו בגוגל כ- 837,000 תוצאות שונות (אתרים שונים המתחרים על מקום עבור מילה זו). בשביל להימצא חייבים להיות במקום ריאלי. לצורך כך נוצרו דרכים דרכם רבות דרכם ניתן לקדם את האתר אל מקומות גבוהים במנועי החיפוש. קידום ממומן דרך מודעות צד תחום שהולך ומקבל תנופה אך גם מתייקר מיום ליום בעקבות התחרות. קידום אורגני דרך שידרוג שוטף של האתר, הכנסת תכנים, הצבת לינקים באתרים נוספים ובאתר עצמו, טיפול בתשתיות האתר ובטכנולוגיה בה הוא בנוי http://www.unirom-solar.co.il/ . עריכה נכונה של התכנים תוך התייחסות ודגש על מילות המפתח אותן נרצה לקדם. התוצאה הרצויה קליקים. תנועה אל האתר. זאת נשיג ע"י מיקום גבוה במנועי החיפוש למילים רלוונטיות ותיאור נכון במנוע כהפנייה לאתר.
    •  לגרות ולכבוש- מדובר בדרך כלל על העיצוב של האתר ובפרט של עמוד הבית שלו. האתר נבנה על מנת לתפוס את העין, ולהעביר מסר חד וברור לגבי החברה בדגש על השירותים שהיא מספקת ועל איכותם. ישנם הטוענים כי תוך שבע עשיריות השנייה מחליט הגולש האם עמוד הבית משכנע מספיק על מנת להמשיך להתבונן הלאה. האם הוא מגרה מספיק לעשות את הצעד הבא. שבע עשיריות שנייה זה זמן בו המסרים המרכזיים הנקלטים הם מסרים ויזואליים. קיימות שיטות רבות לעצב אתר. אחת הדרכים הנפוצות היא שימוש בתבניות templates מוכנות. שיטה זו משחררת מהצורך למצוא עיצוב ייחודי. עיצוב תבניות משמש עסקים קטנים בהם הייחודיות והבולטות של העסק חשובה פחות מהעלות של עיצוב ייחודי. רוב בעלי העסקים יעדיפו לשלם מעט יותר כדי לנסות לבלוט ולייחד עצמם בתוך ים ההצעות. חלקם אף יהיו מוכנים להשקיע רבות במראה הוויזואלי, במפגנים האקוסטיים ואף בריח על מנת לייחד את עצמם מול האחרים ולגרות אותנו. ולהגיד לנו בקול ברור בואו ותכנסו אלי. אתר מגרה הוא האתר שבו אחוז היציאה מעמוד הבית הוא נמוך. או לחלופין האחוז של הגולשים שנשארו באתר לאחר הלחיצה הראשונה או השנייה הוא גבוה.
    •  לספק ולצאת מסופק - לאחר שהתגרינו ונכנסנו, כדאי שגם נגיע לאורגזמה המיוחלת. כדאי שנבוא על סיפוקינו. ולבוא על סיפוקינו במסגרת אתר תדמית מתחיל וניגמר בlead. תכני האתר והארגון שלו חייבים בסופו של דבר לשרת מטרה אחת ויחידה. הלקוח מרוצה ממה שרה ופונה אל בעלי העסק. שם בנקודה זו גמר האתר את תפקידו והמקל עובר לכושר השכנוע של בעלי העסק. אתר תדמית טוב הוא אתר דרכו יוצרים הרבה אנשים קשר. אתר מספק הוא אתר בו כמות היוצרים קשר גבוהה יחסית לכמות הנכנסים אליו.

חתונה או שלא: באתר תדמית אין חתונה. החתונה מתבצעת מחוץ לאתר לאחר ששני בני הזוג (הבעלים של האתר והגולש) הגיעו למסקנה כי כדאי להם והם אוהבים ואז עושים עיסקה מחוץ לאתר.

האתר הקטלוגי?

באתר הקטלוגי ניתן להעלות את היחסים שהם ממילא קצרים ברמה נוספת. בעל האתר חושף את הגולש בנוסף על מסרי תדמית גם למוצרים עצמם. הקטלוג באתר בנוי בדרך כלל משתי שכבות. הראשונה, עמוד הקטלוג. בעמוד זה מופעים כלל המוצרים לפי קטגוריות במרוכז. המוצרים מלווים בדרך בתמונה קטנה ובתיאור קצר  של המוצר. לחיצה על הפריט בדף הקטלוג מכניסה אותנו לדף מוצר מפורט שם ניתן לראות תמונה גדולה יותר שלו, ושם ניתן לפרט את התכונות של המוצר, היתרונות שלו, מפרטים טכניים שלו ואף מאמרים על פריט זה (http://www.satec-global.com )

בדרך כלל באתר קטלוגי מציבים מספר דוגמאות של מוצרים בולטים כבר בעמוד הבית. הדוגמאות בעמוד הבית  מוסיפות עושר תוכני וצבע. כמו כן הן  מאפשרות להציג לראווה את הדגמים והמוצרים המובילים(המבוקשים) של החברה.
באתר של חברת SATEC  http://www.satec-global.com /  ניתן לראות בעמוד הבית מוצרים מובילים של החברה לחיצה מתחת למוצר מביאה ישירות לדף המוצר ולפירוט עליו.
הצבת מוצרים בעמוד הבית מאפשרים ללקוח העצבני והמודע לצרכיו לדלג מעל המשחק המוקדם ולהגיע הישר ל"תכלס".

בבניית הקטלוג כדאי לשים לב למספר פרמטרים:


    • יכולת עדכון גם של דף המוצר וגם של דף הקטלוג (מדובר בדר"כ על מודול שונה ויש להקפיד על יכולת עדכון וניהול המוצרים בכל השפות של האתר
    • יכולת שליטה על סדר המוצרים. בתוך סעיף זה יש להקפיד על היכולת לשלוט במוצרים שיופיעו בדף הבית
    • אופן הצגת המוצרים איכות התצוגה גודל התמונות שעולות מנגנון העריכה וכו
    • האופן בו מאורגנים המוצרים. המסגרת, ההפרדה בין המוצרים, בדף הקטלוג סוג האינפורמציה על כל מוצר ואיך היא מאורגנת וכו'
    • חיפוש המוצרים - מיקרה של כמות גדולה של מוצרים רצוי להציב בדף הבית מנוע חיפוש שימצא את המוצרים לפי קריטריונים שונים http://www.unirom.co.il/.

האתר הקטלוגי ממקד את השירות שנותן האתר ומאפשר ללקוח שפונה לדעת טוב יותר מה מציע בעל האתר וכך להקטין משמעותית את פניות הסרק ( ה - leads  Futile ). הפונה יודע מה קיים בדיוק ומהם הפרטים של המוצרים.  כל מה שנותר הוא להתקשר להזמין ו.....יש חתונה.

 

זיו פורת
מנכ"ל משותף בחברת ארבעים וחמש בצל
וחברת Aop multimedia LTD
http://www.45c.co.il
http://www.aop.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב